فراموش کردنت...


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

فــرامــوش کــردنـت بــرايـم مـثـل آب خــوردن است ... از همــان آبـهـايـي

کــه مـيـپـرد تــوي گــلـو خــفــه ات ميــکنـد ... از همان هايي کــه بــايــد

ساعـت هـا سـرفـه کـنـي ... از همــان هـايـي کــه بـي اختيــار

اشـکــهايـت را جـاري ميکـند . . !!






نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:42---29 شهريور 1392
سلام وقتی سلیقه خوبی داری پس وبلاگت هم خوبه راستی لینکت کردم اگه دوست داری به وبلاگ منم سری بزن
پاسخ:
مرسی گلم
اومدم

راستی یا وبتو حذف کردی یا فیلتر شده خودت یه سر بهش بزن متوجه میشی!!!!!!!! شانسو حال میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahdie khanoom
ساعت11:07---27 مرداد 1392
مــن بازنـــــــده هـسـتـمـــ ؛

کــهــ هـر شبـــ در را بــاز میــــ گُــذارمـــ ،

شـایــد بــازگـــردیــــ...

دُزد هـمــ کــه بـیـایـــد

چــیـــز مـهـمــیـــ برایــــِ بــُـردنــــ نـمـیــــ یـــابــد

مــهـــمـــ "مـــن" بــودمــــ ،

کـــ ه تـــــو بـــُردیــــ... !!!
پاسخ:میسی


امیر
ساعت19:09---26 مرداد 1392
وای


امیر
ساعت19:08---26 مرداد 1392

پاسخ:
الان از کدوم طرف بخونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خودت متوجه شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: خورده هاشو جمع کن کسی زخمی نشه........هی


yas
ساعت14:13---26 مرداد 1392
د همین توقع های زیادی منو کرد فولاد آب دیده دیگه ...

قربونت ..


yas
ساعت14:02---26 مرداد 1392
تو قسمت ساعت هاش بود من همه جارو زیرو رو کردم از این فقط خوشم اومد...



"ماه من " هم مال خودم نبود ...اما حال خودم بود..





اون یارو هم همون دیشب اومد ناراحتیش برطرف شد فقط منو سرکار گذاشته بود...



صدارو ول کن شعراشو بچسم ...



حلالم کن که دارم میرم از دست



حلالم کن رسیدم من به بن بست...
پاسخ: فداتـــــــ که آنلاینی .... من از تو خیلی توق دارم آجی... تو در نظر من کوهی دربرابر مشکلات ... حال کردی؟؟؟ در بن بست هم راه آسمان باز است پرواز را بیاموز...


سحر
ساعت13:01---26 مرداد 1392
سلام عزیزم خوبی؟

ببخشیدیه چندماهی بودبه وبلاگم سرنزده بودم اماحالا که اومدم نظرتودیدم ممنون عزیزم که مثل بقیه بی وفانیستی

وبت خیلی خوشگل شده مخصوصا قالب وبلاگت.بازم سربزنی خوشحال میشم عزیزم
پاسخ: فدا یی داری آجی هم اسم>>>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





25 / 5 / 1392 13:16 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§